Hazatérve

2013.05.22. 19:27

Xiasztok! Visszatértem az egyhetes olasz utamról, amin nagyon jól éreztem magam. Sok élménnyel, zsákmánnyal és fotóval. Velence, Ravenna és Ferrara voltak a látogatott városok, amik közt Trenitaliával mentem (nem Frecciaval). Szállásaink voltak: Hotel Leonardo (**, Velence), Mosaico Residence (***s, Ravenna) és Hotel Touring (***, Ferrara). Zsákmányolni pedig vettem egy kék parókát és egy trollface pólót Velencében, egy Elefant tankmakettet Ravennában, egy Hed Kandi CD-t Ferrarában. Több képeslapot is küldtem haza, remélem a címzettek hamarosan megkapják. Végére pedig jöjjenek a szép, informatív képek, amiket itt letölthettek

cdf6a48bdd969a9789924f58497a730bccd759e1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://matix.blog.hu/api/trackback/id/tr115313363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása